Gustari pe masura ta

Gustari pe masura ta

Miercuri, 20 Iulie 2011
1920 vizualizari | Comenteaza

Cu siguranta v-ar prinde bine cateva gustari care sa va puna pe picioare si sa va potoleasca foamea, fie ca sunteti acasa, pe strada sau la serviciu.

Atentie insa: in afara de cele trei mese zilnice principale, doar doua gustari sunt permise. Daca tineti dieta, alegeti-le pe cele de maximum 100 kcal. Daca nu... rasfatati-va cu variantele medii, pana in 200 kcal.

Gustari mici ( sub 100 kcal)

O banana ~ 100 kcal - nu alegeti cele mai mari banane si nici pe cele mai coapte, pentru ca au un continut glicemic mare. Banana este alegerea ideala cand va este pofta de ceva dulce si hranitor. Continutul ei nutritional se absoarbe foarte repede in sange, asa ca va veti simti satui imediat. Este o sursa importanta de vitaminele C si B6, fibre dietetice si potasiu.

Cinci caise confiate ~ 75 kcal - bogate in fibre, fier potasiu si beta-caroten, au un continut glicemic mic si va vor da senzatia de satietate pentru mau multe ore. Nu toate fructele uscate ofera aceste beneficii. Unele au un continut foarte crescut de zahar.

Un mar ~ 50 kcal - fructoza va va ridica nivelul energetic intr-o clipa, iar fibrele va vor ajuta la asimilarea vitaminelor pe o perioada mai indelungata. Este ideal cu o ora sau doua inainte sau dupa masa, ca stomacul sa aiba timp sa-l asimileze.

O bautura energizanta ~ 95 kcal cutia - cand va simtiti de-a dreptul franti de oboseala si mai aveti multe treburi de rezolvat pana la sfarsitul zilei, cea mai rapida solutie pentru a va recapata voia buna este o bautura energizanta. Nu contine multe calorii, dar nu va faceti un obicei din a o consuma, mai ales in loc de mancare!

Gustari medii (sub 200 kcal)

Shake de fructe ~ 190 kcal - amestecati intr-un blender 200 mililitri de lapte degresat cu o banana. Rezultatul va fi unul delicios (adaugati si cateva capsune pentru gust deosebit) si plin de proteine, calciu, potasiu si fibre. Nu uitati ca laptele favorizeaza asimilarea calciului mai mult ca orice alt aliment.

Castravete cu iaurt ~ o cana: 155 kcal - curatati un castravete, taiati-l cubulete, turnati continutul unei cutii de iaurt de 200 de grame intr-un bol, adaugati putina sare si cateva picaturi de otet, amestecati bine cu castravetele si gata! Ati facut rost de o gustare pe cinste!

Un baton de cereale ~ 115 kcal - numarul de calorii depinde si de ingredientele din compozitie. De obicei, contine cereale, fructe uscate, nuci sau seminte. Poate fi consumat oriunde, iar ingredientele sale sunt una dintre cele mai importante surse de fibre, acizi grasi esentiali. Odata ajunse in organism, vor elibera energie timp indelungat.

Prajitura cu fructe ~ 200 kcal/felie - o felie de prajitura cu fructe sau de placinta cu mere este permisa sub forma de gustare daca nu tineti dieta de slabit. Datorita ingredientelor pe care le contine, este bogata in fibre, vitamine si minerale. Cu siguranta, un asemenea deliciu va va potoli poftele pana la urmatoarea masa!

 

 




Ti-au fost de folos aceste informatii?
Parerea ta este importanta pentru noi, de aceea te rugam sa voteazi acest articol.

Foarte slab << 1 - 2 - 3 - 4 - 5 >> Foarte bun

Multumim!

Recomandari

Servicii Utile

ALTE ARTICOLE DIN REGIMURI DE SLABIRE

Gustari pe masura ta
© 2006-2010 GradinaOnline.ro. Toate drepturile rezervate.
Toate imaginile, textele sau alte materiale prezentate pe site sunt proprietatea GradinaOnline.ro si nu pot fi preluate fara acordul sau scris.
Contact | Publicitate