Silueta cu fibre

Silueta cu fibre

Marti, 02 August 2011
2321 vizualizari | 1 comentarii

Fibrele sunt un "super-aliment". Nutritionistii ne indeamna sa consumam fibre in special la micul dejun pentru ca ne aduc energie pentru o buna parte din zi.

Insa ele fac mult mai multe. Studiile au aratat ca un consum regulat de fibre reduce cu mult riscul aparitiei afectiunilor cardiovasculare, in special cand fibrele provin din cereale integrale.

Slabeste usor!

Alte studii intreprinse au aratat ca persoanele obeze care au introdus in dieta lor mai multe fibre de calitate, timp de 16 saptamani, au pierdut patru kilograme fara sa faca miscare si nici alte modificari de dieta, mancand la fel de mult ca inainte.

De cate fibre avem nevoie?

Femeile au nevoie de 30 de grame de fibre zilnic, iar barbatii de 35. Multi dintre noi nu consuma mai mult de 18-25 de grame, cantitate insuficienta pentru nevoile organismului. Nu consumam destule fructe si legume. Doua fructe pe zi ne aduc doar cinci-sase grame de fibre, iar garniturile de legume, cam 10-15 grame, insa nici macar aceasta cantitate nu o consumam zilnic!

Cand si ce fibre sunt bune?

Dimineata, e bine sa consumati paine din faina integrala, doua felii, sau 50 de grame de cereale integrale cu lapte sau iaurt ori biscuiti cu cereale. La pranz, consumati un bol cu salata cu multe frunze si 200 de grame de legume, iar seara la fel.  Un continut mare de fibre, il au vinetele, varza, broccoli, spanacul, fasolea vedre, morcovul si zacusca, alimente ideale pentru aceasta perioada.

Daca totusi nu reusiti sa consumati prea multe peste zi, fierbeti patru linguri cu tarate in putina apa si consumati-le simple sau cu iaurt - nu este gustos dar este sanatos.

Scapa de kilograme!

Introduceti in dieta mai multe fibre si scapati astfel usor de kilogramele in plus. Faceti-va un obicei si consumati la gustari - intre mese - biscuiti sau batoane de cereale cu cat mai putin zahar, legumele mancati-le pe cat posibil crude sau fierte in abur (pentru ca astefel isi vor mentine mai multe fibre) si renuntati la dulciuri - acestea incetinesc tranzitul si maresc absorbtia carbohidratilor, care se stocheaza ulterior in organism sub forma de grasime.

Beneficiile fibrelor

• Umplu rapid stomacul si dau senzatie de satietate foarte repede.

• Grabesc tranzitul si astfel o mare parte din grasimi nu mai sunt absorbite.

• Regleaza tranzitul si imbunatatesc digestia, eliminand gazele si preintampinand balonarea.

• Produc senzatie de seta; astfel veti putea mari consumul de apa fara mult efort.

 

 

CE SPUN VIZITATORII

Christiane in 24 Februarie 2015

Sangeeta, these blinds are made of dried, nautral grass. These mats are traditionally made in Assam, West Bengal, and in South India. To order window blinds, you can send us an e-mail or call us.




Ti-au fost de folos aceste informatii?
Parerea ta este importanta pentru noi, de aceea te rugam sa voteazi acest articol.

Foarte slab << 1 - 2 - 3 - 4 - 5 >> Foarte bun

Multumim!

Recomandari

Servicii Utile

ALTE ARTICOLE DIN REGIMURI DE SLABIRE

Silueta cu fibre
© 2006-2010 GradinaOnline.ro. Toate drepturile rezervate.
Toate imaginile, textele sau alte materiale prezentate pe site sunt proprietatea GradinaOnline.ro si nu pot fi preluate fara acordul sau scris.
Contact | Publicitate